felskrivet

2008-08-28 @ 14:48:59

ibland skriver man så himla fel med dessa tangenter!

så här blev det......

Väl hemma packar jag inte det jag har köpt och känner

Men jag menar Väl hemma packar jag IN det jag har köpt och känner.......

Hörde idag också att en springertik blivit attackerad av en fullt främmande schäfer hane som kom från ingenstans!!!
Schäfern tog ett rejält tag om tiken över bröstkorgen om jag hört rätt och ruskade sitt byte som var och är en springer spaniel.

Schäferägaren var rejält omskakad och skulle betala omkostnaderna, men tiken fick åka in till djursjukhuset för operation och hon fick dränage också.

Tycker så synd om ägaren till springer tiken!!! Sån förskräcklig upplevelse!

Skänker henne en tanke och hoppas innerligt att tiken klarar sig!!!

Var rädd om ER


Kommentarer
Postat av: Kitty

Grattis till fin fina resultat på Gotland men nu får du nog skriva om det lite så jag får höra hur det kändes!!! Kramar från Kitty och Texas

2008-09-18 @ 10:19:41
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0