Helgen

2008-12-21 @ 19:55:45
I helgen så har jag köpt en ny julgran.

Cecilia och Micke kom och överraskade oss igår kväll, vi åt mat tillsammans och hade det mysigt, så gott det gick, för vi fick strömavbrott igen och denna gången varade strömavbrottet i 7 timmar!!!

Så vi satt med levande ljus och bara umgicks.

Idag så fanns elen och det var tur det, för eftersom jag är frisör i botten, så åkte alla inkluderat Cecilia och Micke på att frisera sig inför jul. Oskar friserade Mallow också och dessutom åkte hon på ett bad- julbadet Ni vet *skratt*

Alla var nöjda och belåtna efteråt och vi åt tillsammans och därefter klädde vi vår nya gran. Sedan bar Cecilia ohc Micke av hemåt. Saga åkte på en liten frisering av sina klor som jag klippte.

Nu skulle grabbarna behövas friseras, men min rygg la av när jag skulle duscha mitt hår, så jag får nog ta det lite lugnt framöver igen, för att inte bli fast i ryggen. Kanske det blir i övermorgon, grabbarna åker på sin kur *ler*

Alla vill ju vara fina så här inför jultomten *ler*

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0