Inga MMS kan tas emot på min mobil

2008-12-16 @ 13:04:04
Ber om Ursäkt för dom som funderar varför jag inte svarar på MMS på min mobil, men jag kan inte ta emot MMS på min mobil.

Varför vet jag inte, för min mobil kan enligt information ta emot MMS och jag har uppdaterat inställningarna på mobilen för detta.
Jag testade min mobilen senast i förra veckan om MMS och jag provade att skicka till minsta dottern Matilda, men jag kunde inte skicka och jag provade att skicka från Matildas mobil till min mobil och det gick bra från hennes mobil, men jag fick inget MMS till min mobil.

Sedan testade Matilda och skickade till sin kusin ett MMS och det gick hur bra som helst, men inte jag. Så jag kan varken ta emot eller sända MMS.

Så du som är ägare av en Lord Caalveeert's hund och vill ha in en bild och berätta gärna det Ni vill ha ut på bloggen här till min dator istället eftersom det nu krånglar så med mobilen.


Min dator fungerar  iallafall *ler*

Kram till Er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0