Vi fyller veckan med aktiviteter *ler*

2008-12-08 @ 10:21:06
Skall jobba inatt och även hela helgen.
Ikväll så skall jag även åka med dottern Matilda till ridningen och därefter hem, mat och sedan åka till jobbet.

Bilbesiktning på onsdag morgon och därefter julklappsinköp.
Torsdag åker vi till simhuset och Matilda har sina simskola med skolan och jag passar på att bubbla i poolen.
Senare på Torsdagen åker Lucy iväg.

Fredagen sover jag på förmiddagen för att jobba natt och då även firas min födelsedag på kvällen innan jag åker till jobbet. Jobbar då hela helgen.

Sedan är det en ny vecka *ler*
Där emellan är det julklapps inhandlingen med kära sambon under veckans gång.

Det kommer att gå väldigt fort denna vecka *ler*

Kram till Er alla

Kommentarer
Postat av: cecilia

Vadå Lucy åker? Blev nog fel där, du menar väll Greta?!

2008-12-08 @ 10:29:57
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Sussie

Detsamma! Det var roligt att träffas i söndags :o) Blir spännande att se vilken ras ni bestämmer er för, det finns ju en del att välja på ;o)

Ha en bra vecka!

Kram Sussie

2008-12-09 @ 11:11:26
URL: http://www.kenneltwix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0