Bilen borta, halva dagen passerat och telefon samtal

2008-06-10 @ 12:37:05
Sonen tog bilen idag för att kasta en massa saker, så nu vart man strandsatt, på gott och ont *skratt*

Har tvättat fönstren, skittråkigt för fåglarna har en förmåga att bajsa ner dom:( Dessutom är inte jag så flink att jag får detta perfekta fönstret, utan när jag gör rent fönstren så lyckas jag alltid med att antingen få flammigt eller några stimmor, sådant som irriterar väldigt mycket. Herrn *ler* i huset får till detta bättre än jag, men nu gjorde jag detta och det känns skönt:)

Nu är rummet klart förutom vissa små detaljer, men allt det större inventarierna är på plats. Så här blev det:


Jag är så glad i byrån för den är på utgång, inte populär längre.....
 Det skall till en duk och lite mer blommor, men annars är jag nöjd. Det finns en oval spegel ovanför men när jag fotogragerar så blänker spegeln så jag skippar den just nu på bilden.

Efter fönstren och fixandet så blev det detta med njutning:
 Kan det bli så mycket bättre?!
Att få dricka sitt goa kaffe med det egna vattenbrunn som vi har och få läsa Apportören som är en medlemstidning från Svenska Spaniel och Retrieverklubben.
Den här kaffekoppen har jag haft jättelänge i skåpet ,men sällan använt, fast den är söt och behändigt *ler*

Snart kommer barnen och då blir det mellanmål för dom och lunch för mig.
Sedan skall vi fixa med inbjudningskorten, hoppas som blir nöjda hur inbjudningskorten ser ut.

Fick nyss ett telefonsamtal som hade betydelse och var god information. En bra dialog som blev något bra av, nu är det jag som skall bestämma mig också.
Vissa saker hängde fortfarande i luften och jag skulle få besked i nästa  vecka kanske, håller tummarna gör jag för att allt fixar sig:)

Återkommer senare ikväll, då spelar Sverige fotboll som inte intresserar mig.


Kommentarer
Postat av: cecilia

den där koppen använder du ju nästan aldrig!!! Är det bara för att få en bra bild? ler



Kram cecilia

2008-06-10 @ 14:27:30
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0