Handla, nattjobb och studentkväll

2008-06-08 @ 22:12:36
Sover hela dagen för att jobba en natt till. Sonen Oskar är hemma och tar hand om hundarna under dagen. På kvällen så åker dom till min systers dotter som har tagit studenten i Västerås.
Själv åker jag och handlar innan jobbet och lägger matvarorna i kylväskan (2st) som jag tog med i bilen. Varorna måste klara sig till morgonen när jag kommer hem från jobbet.
Jag skall ju handla för helgen:)
Helgen består av njuta med familjen och bara umgås tillsammans. Sådant sätter jag stort värde på!!!

Natten går med ett rasande tempo som vanligt och min  första fika blir vid 3 tiden. Jag är på den akuta sektionen och måste be om mer hjälp för mina händer och fötter räcker inte till, så vi blir fler där inne.
Vänder bilen hemåt på morgonen och Uppsala har tagit studenten!

Jag njuter av tysnaden i bilen när jag åker hem och ser morgonen komma till en nya dag- vår National Dag!!!!
Hemma hos oss så firar familjen utom jag med sillunch och jag är tillsammans med dom och äter på kvällen innan jag åker till jobbet igen för sista natten för denna gång:)
Känns lite tråkigt att behöva lämna övriga familjen hemma när man skulle åka och jobba.

Nu blev det lite lugnare på själva Svenska National natten*ler* eftersom firandet varit i två dagar. Det som var bra var att arbetsgivaren hade förstärkt med mer personal, sådant uppskattar man:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0