Hur kan det bli så?

2008-06-13 @ 11:09:37
Varför är kroppen så trött??? Jag sov hela dagen igår för tanken var tänkt att jag skulle jobba, så jag sov fram till 15.30.

Sedan gick jag och la mig igen ca kl.22.00 och sov hela natten. Hur orkar man att sova så länge??!
Hur kan det bli så????

Något roligare än det ovanstående är att det har slutat regna och kanske blir det bättre väder *ler*
Min pappa kom över igår och hälsade på samt hämtade sin släpkärra, så han fikade med oss.
Alltid roligt med plötsliga besökare här hemma, sådant blir man glad över *ler*

Fredag den 13:e gör att man får rysningar, inte för att jag har fått någon otur just den dagen, men det ligger något magiskt över denna dag och man vet aldrig vad som händer.

Skall nog uppdatera nya bilder på Arne idag eller i helgen. Arne är en fena på att apportera. Grynet (katten) dödade en svala och Arne kom snällt apporterande med den i munnen till mig *ler*
Det kallas för samarbete katt och hund*fniss*


 Våra högt älskade hundar som så troget väntar på att få mat. Visst är dom söta med huvorna på *ler* Hundarna betyder så väldigt mycket för mig och alla har dom sin egna personlighet!

 Två törstiga pojkar. Här i hemmet samsar man om allt *ler*

 Oskar med sin älskade Mallow!!
 Ja, inte vet jag hur många pussar och kramar Mallow får av Oskar, men det är väldigt många!!!!
Mallow ligger som bekant i Oskars säng om nätterna *ler*

Mallow är ju Oskars ögonsten *ler*

 Leka skall man göra, för det trivs hundarna med att få göra och det gör dom glada liksom hos oss för vi får många skratt genom roliga saker som hundarna gör mot varandra eller mot oss!!

 Vi har köpt nya dynor till utemöblerna, det känns underbart att få fräscha dynor!!

 "Morfar" Tomas med Saga som ägs av dottern Cecilia! När dom- Cecilia och Saga är här så blir Saga en av hundarna som finns här hemma och tar del av allt som dom andra hundarna gör.

Nu måste jag sätta fart *ler* att göra någonting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0