Längtar...............

2008-06-27 @ 11:16:54
Åhh, vad jag längtar till det blir BIO tajm igen *ler*
När vi då var i onsdags så spelar dom ju upp reklamfilm på kommande filmer för att man skall få mersmak och dom lyckades på mig.

Hoppas bara någon vill följa med mig när dessa filmer kommer *ler*
 Denna film heter Patrik 1,5, vilket handlar om två killar som är ett par och vill adoptera ett barn och dom hittar en annons om ett barn Patrik 1,5, vilket gör dom väldigt glada, men det hade blivit felskrivit i annonsen och en kille vid namn Patrik som är 15år . Det såg ut för att vara en underhållande film med mycket humor och kanske om det svenska samhället kanske *ler* Det är premiär den 12 sept!

Hugh Jackman and Nicole Kidman in Australia
Filmen heter Australia och kommer ut på Bio den 25 december, så man får vänta tills det är möjligt att få se denna film.
Men denna film vill jag verkligen se!!! Vackra miljöer och kärlekshistoria!!! Tror jag av det lilla jag har sett *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0