Numera Tina

2008-06-26 @ 14:06:51
Ja, det var ett tag sedan, men jag har bytt förnamn!
Egentligen heter jag Tina sedan i början av juni, men eftersom jag inte hade fått mitt nya körkort så kunde jag inte skriva elelr på annat sätt intyga att jag var jag.

Så man kan säga att under dessa veckor har jag levt i ingemansland *ler*
Jag heter Tina och skall fortfarande skriva min underskrift som Katarina, gud så krångligt det har varit.

Igår hämtade jag ut mitt nya körkortet och därför kan jag släppa allt detta, så nu blir det Tina efter detta.

Då kan man ju fråga sig för dom som inte vet varför byter jag då förnamn.........................
När jag var liten och kanske mindre också så kallade jag mig själv för Tina, min farmor kallad mig för Tina och på mitt jobb i 20 års tid har jag kallats för Tina.

Under dom sista 2 åren så blev det jobbigt med underskrifter, privat och på jobbet och att svara i telefon på jobbet och hemma. Så till slut blev jag så trött på att skifta Tina och Katarina både på underskrifterna som i telefonen när jag svarade så jag beslöt mig att ta det namn som jag mest använt mig av under mina år och då blev det Tina, så därav mitt namnbyte.

Så Du som har min mailadress, byt den snart, för jag byter ut den alldeles strax.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till ditt "nygamla" namn Tina!!:-) Fint, mjukt och lätt att säga detta för mig nya namn. Måste bara jobba på att ställa om mig och komma ihåg det i framtiden... Ska nog gå bra:-)



OH har du sett den nya filmen som jag såååå gärna vill se!! Jag har aldrig följt serien på tv:n så jag känner att denna film bara MÅSTE jag se för att förstå varför alla följt serien genom åren... Jag har också bara hört positivt om både serien och nya härliga filmen. MÅste måste se den, dessutom längtar jag efter en dos flärd och romantik:-):-)



Du är flitig med din blogg, jätteskoj tycker jag!!



Kram

Sanna med puss från Alva

2008-06-26 @ 17:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0