Vilken dag igår och idag!!!

2008-06-25 @ 10:00:02
Igår blev jag glatt överraskad för på förmiddagen tidigt så stod Cecilia och Saga här och kom för att hälsa på! Vilke glad överraskning *ler* Jag som hade tänkt dammsuga, men det får bli imorgon *ler*
 Tack Cecilia för den underbara överraskningen, att Ni kom och hälsade på, så där bara!!!

Som sagt så umgicks vi hela dagen och fikade väldigt lite, lunch om mn får kalla det för de, för det var den minsta lunchen, smörgås o kall o'boy och jag med min tallrik jordgubbsmjölk.

Kvällsmat åt vi samlade alla 6 personer och som alltid lika trevligt!!!

Som avslutning på igår så blev det "Mord i Midsommer" en klassiker som jag bara älskar att se!!!


Idag skall jag först till stan och handla m.m och sedan hem, för att sedan tillbringa eftermiddagen och kvällen med Ceilia. Vi skall titta på Sex &the City filmen på bio! Det skall bli super roligt! Jag har nog inte sett på bio på åratal *skratt*

Bilder från gårdagen och mycket mer kommer idag eller imorgon, så håll utkik!!!!

Kram till Er alla som finns där ute och som läser vår blogg!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Hallå där! Här lyser solen och jag fryser inte för första dagen sedan vi kom hit. Ser ut som du mår lite bättre...eller luras du?!



Jag satte klockan på väckning för att se Midsomer men såg bara en dryg halvtimme och sedan somnade jag tydligen igen...så nu har jag missat mitt livs första Midsomer...aj, ja....

KAn man hoppas på repris...kanske. JAg har i alla fall fått skriva på min blogg här via biblan på sjukhuset. Kram-kram

2008-06-25 @ 12:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0