Måndagen

2008-05-27 @ 08:39:45
Ja, måndagen blev inte sämre än söndagen:)

Cecilia kom över med bussen och Saga följde med:) "Mormors" ögonsten, om man nu får kallas sig för mormor i hundars ögon;)
Dom kom ca 8.30 på morgonen och vi hade det bra hela dagen hemma. Sedan bar det av till IKEA på kvällen för jag skulle ju köpa diverse möbler som sängar och byrå till vårt nya gästrum, men vi möttes av en icke bra försäljare på detta varuhus. Hon skulle nog inte ha jobbat där med människor. Sur och grinig och ville inte vara hjälpsam:(

Det mesta var slut för IKEA börjar att sälja ut den som har varit och det nya skall komma in så det blev lite inhandlat även om sängarna köptes med lite tillbehör.

Sedan bar det av till Jysk för att köpa Solvagn som det så vackert heter;) Jag har under flera år önskat mig en sådan säng/vagn, men nu först blev det av, men det fanns bara en sådan för sedan var det slut!

Så idag skulle det komma in 2 till av den sorten och jag beställde redan 1 till sådan som Tomas (min sambo) skall hämta. Man skall koppla av och njuta i sådana solsängar/solvagnar.

Mina föräldrar hade för länge sedan Baden-Baden, men jag gillade aldrig dom och sådana "Campingsängar" är ju rent förfärliga, vickar hit och dit. Usch säger jag bara för dessa.

Väl hemma blev det bara att lassa in allt i gästrummet:)
Så nu är det bara att sätta igång!

Dessutom fick jag beställa byrån, gardin och påslakanset på Internets IKEA för att få hem det. Dessa saker fanns i Stockholm och kunde bara beställas via Internet.

Ja, vad gjorde vi utan Internet förr i tiden?
Man kan undra:)

Kommentarer
Postat av: cecilia

va fin bloggen blev!

2008-05-27 @ 15:49:36
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0