biobesök,trimning och dammsugning

2008-11-08 @ 10:52:11
Sonen hjälper mig att trimma våra hundar idag, själv skall jag dammsuga nu istället.

Hade för ont igår kväll och imorse så skall jag trimma så blir det inget roligt med mig senare av dagen, så då gör vi så här istället så kan vi alla ha roligt *ler stort*

Skall laga kassler till mat ikväll när min käre sambo kommer hem från jakten. Han åkte vid 7tiden och kommer hem, vet inte jag!

Ikväll så skall sonen, sambon åka till stan för att titta på bio med vår dotters kille Micke som bjuder dom på Bio!!! Mycket trevligt!!!

Själv skall jag och dottern Matilda hitta på något roligt också *ler*
Tänker ringa den äldre dottern och fråga om vi kan gå ljus promenaden i Uppsala som är så vansinnigt vackert!!!
Vi får se om hon nappar på detta.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Så bra att du får hjälp med trimningen! Vi som har familj har ju en enorm fördel när det kommer till göromål som är svåra för oss med onda kroppar. Sen vore det ju bra om man kunde ta tillvara på den fördelen förstås, något som jag har svårt för. Att be om hjälp är inte min starka sida. Men jag börjar bättra mig ;o)



Jo 40 har jag passerat och snart 50, det är väl därför jag blir sentimental och börjar tänka tillbaks ;o) Men det är konstigt det där med ålder, trots att "skalet" åldras så är man samma unga tjej "inuti" som man var för en trettio år sen. Lite lugnare och mer erfaren naturligtvis, men ändå.

Ha en riktigt bra helg!

Kram Sussie

2008-11-08 @ 11:13:40
URL: http://www.kenneltwix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0