Gäsp......... av lycka *ler*

2008-11-13 @ 09:09:44
Sitter nu och gäspar så man kan nog se ända ner i magen när jag gäspar. Galna jag, så trött så man gäspar så man tror att käkarna skall hoppa ur led.

Trött är jag också, måste gå och lägga mig för jag har ju jobbat natt och skall jobba inatt igen *ler*
Vi hade fruktansvärt mycket på Kirurgen där jag jobbade, men medicin hade det sju resevärre. Suck!
Vi 4 tiden på morgonen började att bli lite lugnare.

Imorse var jag in till min chef och jag var lite nervös för samtalet! Jag visste ju inte hur hon skulle reagera och vad hon skulle tycka.

Nu hade jag inte behövt oroa mig för min chef gav mig tjänstledigt och min nya chef godkände att jag fick vara tjänstledigt från mitt gamla jobb, medan mitt nya jobb gav mig en provanställning, vilket betyder att jag får tjänsten på natten, men att jag måste prova på först.

Så på vägen hem från jobbet ringde jag min nya chef och frågade rätt ut, tjänstledigt och provanställning och hon tyckte allt var okey nu.

Nu ville den nya chefen veta när jag blir släppt från min gamla arbete så snart som möjligt!!!
Oftast är det 3månader innan man får gå från en arbetsplats.
Min nuvarande chef skulle kolla upp detta.

Så nu är vi på väg mot ett nytt jobb!!!!
Sedan får vi se hur det blir med byte av arbete, om det blir den 7 januari *ler stort*
Vi får se hur saker och ting blir *ler*

Nu är jag så trött att jag ser i kors!!! Dags att sova!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej Tina :)

Jo, jag såg i Malins blogg att du oxå är skytt, roligt sammanträffande, eller hur?! :))

Så nu vill ju nyfikna jag veta mer naturligtvis, när är du född?



Här är så grått och blött, riktigt huvudvärksväder. Sitter och stärker mig med en stor balja kaffe innan jag ska ut med flickorna en långis.

Hörs snart igen :))

Kram Sussie

2008-11-13 @ 12:18:59
URL: http://www.kenneltwix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0