Helgens bravader får bli uppdelat *ler*

2008-11-17 @ 09:27:44
Eftersom annars så blir hela helgen så lång att läsa *ler*

Efter att ha jobbat två hektiska nätter- onsdag och torsdagsnatt så var man ganska mör under fötterna och kroppen som helhet.

På fredagen så kom Oskar med Saga hem till oss för Cecilia och Micke skulle ju till Mickes föräldrar i Stockholm. Dom brukar ta med Saga men valde denna gången att inte ta med henne till vår stora lycka *ler stort*

Jag fick också besked från min chef att det blev godkänt att jag får börja mitt nya jobb redan den 7/1 2009 så jag blev så glad!!! Men också kände jag en viss ledsamhet eftersom jag gillar verkligen Akuten på alla vis, men det är kroppen som säger nej just nu och då måste jag prova något annat, så visst kommer jag sakna Akuten när det väl börjar bli dags att gå till det nya jobbet.

Det kommer att kännas jättejobbigt när man skall ta bort sitt namn på skåpet i snyggen och även där nere i kulverten, att lämna något man gillar kommer samtidigt bli tungt, men jag är ju bara tjänstledig så jag kan ju komma tillbaka om det skulle bli så.


Lördagen blev helt underbar som jag berättar lite högre upp i bloggen om *ler*
Skjutsade Matilda till en klasskompis som har hästar så hon skulle få rida också, till hennes stor glädje!!!
Matilda åkte vid 9tiden och blev hämtad kl.20.00- alltså borta hela dagen.

Efter jag lämnat Matilda hos kompisen så åkte jag för att handla. Grabbarna- Tomas och vår son Oskar var hemma med hundarna.
Efter handlandet så åkte jag lugnt hemåt, men jag var svettig för jag hade valt fel jacka! Puhhh!!!
Så jag ville ha lite kyla i bilen, alltså tryckte jag på knappen för AC. Åkte ca 2 mil och jag funderade varför inte AC'n fungerade, jag fick ju ingen kyla. Tänkte att det kanske var fel på AC, j**vla skit tänkte jag!!!
Tills jag svänger upp på vår mindre grusväg och ser då att jag tryckt på fel knapp!!! *Skratt*

Jag hade under 2mils körning funderat över om AC'n var trasig, men kom aldrig på tanken att jag tryckt på fel knapp. Huvudet är inte som det ska, ibland *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0