Klart, glömde och super trevligt!

2008-11-23 @ 18:20:33
På fredagen så var vi klara med vår kurs som har varit super trevlig, men intensiv- ATSS kursen.

Direkt efter kursens slut så åkte jag för att möta upp Tomas min kära sambo som hade Saga- vårat barnbarn *fniss*
Cecilia- ägaren till Saga var på SAKO mässan i Stockholm, så vi var barnvakt kan man säga.

Väl hemma så fixat jag hemmet, hundarna och vips så kom Cecilia. Micke och strax därefter Oskar. Matilda var redan hemma. När så Tomas kom hem så åt vi mat och dessert på viktväktarvis *ler*

Vi hade en super trevlig kväll, umgicks, hade trevligt och dom övriga utom mig spelade Yatzy, men jag klarar inte att spela spel, dålig förlorare och jag erkänner detta, så därför låter jag blir.

När så kvällen kom så gick vi alla i säng, Cecilia och Micke sov över hos oss. Det uppskattar jag väldigt mycket!!!!
Saga sov inte hos Cecilia som man skulle kunna tro, nej hon sov hos oss- mellan oss som ett barnbarn gör *ler stort*
Fast mest låg hon hos Tomas, jag är nog för vild i sängen, när jag sover så snurrar jag omkring och flaxar med armar och ben.

Väl på morgonen så åt vi frukost och därefter gick Tomas, jag, Micke och hundarna ut i skogen på promenad, men här hade jag glömt kameran!!! Så typiskt, det kom jag på när vi var i skogen och då var det ju försent!!!

Vi gick en ordentlig promenad med Saga och dom övriga hundarna och vi plockade mossa inför stundande adventsfirande till nästa helg. Micke plockade till sig och till Cecilia och vi plockade till oss.

Efter promenaden så var hundarna trötta och vi tog en fika innan Cecilia, Micke och Saga åkte hem till sig. TACK för en underbar  kväll och lördag morgon!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0