Ojjjj,vad underbart roligt vi hade!

2008-11-23 @ 18:41:34
Vi kom då till våra valpköpare som vi pratat sporadiskt med dom senaste 10åren och nu skulle vi dit till dom, för dom hade bjudit oss på mat.

Alltså en hel kväll med dom. En sådan kväll kan ju bli precis hur som helst efter så lång tid.

Men OOOOOooojjjjjjj, vad roligt vi hade!! Vi skrattade och skojade om vart annat och pratade gamla minnen för väldigt länge sedan!
Det var så trevligt och vi hade så kul ihop, att festen slutade inte förrän 00.30 då vår stackars chafför Oskar- vår son som kom och hämtade oss.

Nu tror Ni säkert att vi intog en massa alkohol, men icke sa nicke. Jag tog endast 3 st mellan öl och jag var inte ens påverkad, vi kom dit kl.17.00 och åkte inte förrän 00.30 *ler*
Vi åt kött, potatisgratäng med grönsaker och som dessert hade hon gjort pannacotta- supergott!! Jag hade aldrig ätit pannacotta tidigare, så detta var något nytt.

Deras hund som nu är 13år gammal hör verkligen till ålderdomen, men så otroligt trevlig är han i sitt sätt att vara.

Idag blev jag tvungen att ringa tillbaka till dom och tacka för igår, det var verkligen super trevligt och jag hoppas innerligt att det blir fler gånger och inte som tidigare att vänta i 10år till *skratt*

Dom uppskattade det hela lika mycket som vi hade gjort, vilket var extra kul!!!

TACK för att vi fick komma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0