Snart julstädning *ler*

2008-11-26 @ 09:05:53

Inatt jobbar jag och även så imorgon natt.

Imorgon så skall Matilda på simskola, även om hon kan simma så, går man med skolan och visar upp sina kunskaper och det är aldrig fel att träna ofta och mycket på simningen.

Tomas följer med Matilda imorgon eftersom jag sover då.

Sedan blir det fredag och man vakar av sitt arbetspass. Därefter skall jag julstäda, det gör vi alltid innan första advent för att det skall bli så fint inne *ler*
Det är så underbart att åka i affärer och se julpyntningen!! Jag älskar julen!!!
Det är så mysigt med ljus,stämningen och förhoppningsvis den vita snön till också.

Kanske återkommer på fredag igen i skrivandet.

Kram till Er alla


Kommentarer
Postat av: Elin Åkerlöf

Hejsan !!

Hur har du det i snö kaoset (även fast det börjar försvinna nu) ??



Här är det bara bra, vart sjukskriven sedan 15/10 och nu Havandeskapsledig från 7/11 fram tills bebben ska komma.. Arrac är det full fart på nu när snön kommit, och jagat har han. Dom sköt en 6 taggare för han här för några veckor sedan...



Kram på dig/er, Elin

2008-11-27 @ 16:03:59
URL: http://winter81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0