En skön och härlig dag

2008-10-20 @ 10:39:51
Senare på söndagen så var det så vackert väder att man bara måste gå ut med hundarna!!!

Vi njöt i fulla drag av det sköna vädret- hundarna och jag.
Tomas satt som vanligt på älgjakten och satt på pass som det heter. Denna dag blev det inget skjutet så dom skall eventuellt skjuta den sista kalven första helgen i november.

 Man kan undra vad som är så intressant.......
Jo det är antingen våra kära katter som dom så gärna jagar utomhus eller så brukar ju grannens får gå vid vårt stängels som omger vår tomt.
Eftersom vi själva har haft får tidigare, så blir jag glad och varm i hjärtat av att ha fåren så nära in på oss, men det gillar inte hundarna!!!

På kvällen gjorde jag även äppelpaj från våra egna vinteräpplen, det blev supergott även om dessa äpple är lite mera syrliga än andra äpplen *ler*
Det blev avkoppling på kvällen med familjen, vilket jag gillar väldigt mycket så då går man inte till någon dator heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0