Ett ljus i höstmörkret

2008-10-01 @ 10:37:03
 Ett ljus i höstmörkret står det på Cancerfondens hemsida.
Man kan ha en ljusmanifestation för Cancerfonden- Rosa Band kampanj.

Jag ger ett ljus här i Rosa för Cancerns ljusmanifestation

 Så låt detta ljus brinna vidare och Vi skänker Alla som har Cancer En tanke!!!

Köp Nu Rosa Bandet och stötta En Vän och dess kamp!
 Ju mer vi köper eller skänker desto mer pengar kommer det in och vi kan ge Cancerfonden mer pengar så man kan hjälpa andra med Cancer!!
En sådan här Rosa Band skulle jag vilja ha på mig och jag kommer att bära ett Rosa Band på mig när jag jobbar eller är ute *ler*

Sköt om Dig min Vän!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Rosaband är inköpta!

Blev riktigt arg idag när en människa sa till mej att hon hade ett band sen i fjol. Har hon fattat grejen eller? IQ = noll. Gud så arg jag blev!

/P

2008-10-01 @ 16:04:47
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0