Gala och mycket omtanke

2008-10-28 @ 15:42:11
 Då var snart oktober till ända och den så hett efterfrågade Rosa Band Galan är ikväll.



Som vanligt tänker jag på mina nära och kära som drabbats av cancer!!!

Snart bär det av till Säva Ridskola som börjar kl.18.00 men vi skall ut först en sväng.

Fick beskedet via min mobil att min tidsbokning var inställd för att min doktor hade blivit sjuk. Det klart att även doktorer kan bli sjuka dom också precis som vi andra!

Däremot hade jag verkligen sett fram emot att få träffa min doktor för att få någon rätsida på detta med värken och slippa leva i ingemansland. Vi får se när jag får komma istället för imorgon, dom skulle återkomma och då kan det bli när som helst.

Det känns lite tungt och jobbigt, för jag hade verkligen räknat dagarna innan för att få träffa doktorn och få någon rätsida på detta, men som dom brukar säga........................................

Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge *ler*
Det är svårt att se det goda i att vänta i ingemansland just nu, men det kommer säkert något gott ur detta också *ler*

Mailade till Säva Ridskola och sa upp Matildas ridplats och nu har jag fått svar på detta, Matilda slutar där nu den 11/11!
Fram til dess så får Matilda rid först på måndagarna på Heby Ridskola och Tisdagarna på Säva Ridskola, tur att det inte är så långt fram till den 11/11, för det kan ta dö på en som mig att flacka omkring så här när man jobbar, sover och går av sina pass för att åka omkring så här. Mörbultad!!!

Men var gör man inte för barnen, så här har jag nästa gjort för Cecilia också när hon red. Jag tycker man skall supportra sina barn och ställa upp*ler*


Nä nu blir det betala lite räkningar och sedan iväg för att sedan komma hem till Galakvällen!!!

Tänker speciellt en sådan här kväll på min kära vän Ulla-Britta (som jag försökte ringa till idag, men antar att hon sov)!!!
En värmande kram och en styrkekram till Dig Ulla-Britta!!!

Denna kvällen är till för dig!!

Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Tack snälla Du! Ja, jag sov,hörde inte ens att det ringde. Men det blir så när jag får chansen och det fick jag när Susanne hämtade alla vovvar för promenad. Då blev det tyst och skönt = jag slocknade! I morgon kommer Mariell och hälsar på. Ska bli kul att träffa henne, har inte sett henne sedan i sommar innan hon åkte till sin nya skola. Fy så jobbigt med avbokningen av läkarbesöket...de förstår inte hur viktigt och nervöst det är med dessa besök för oss som är sjuka. Hoppas du får komma snart så att du inte behöver vänta, vänta och åter vänta.



Du är inte dålig på jobbet ...att bli utvald av alla dessa ...inte illa gjort. Hoppas nu bara du kan ta rätt beslut...vilket det nu är!??!

Lycka till kära Du!!

2008-10-28 @ 23:29:24
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0