Första utställningsdagen- Lördagfrukost

2008-09-24 @ 15:08:07
 Som sagt så har jag aldrig ställt ut på ön, borde skämmas men något gott väntar aldrig för länge!

Kvällen innan så hade vi packat upp i stugan, hälsat på Rolf och Ulla-Britta.
Det roliga var att Ulla-Britta och jag sa till varandra att vi inget skulle ha i present utan att det räckte med att vi träffades :)

Nu kom jag med en blomma som överraskning och det visade sig att det var en sådan blomma som dom fått när dom förlovade sig! Roligt att man fick till just en sådan blomma just nu! Hoppas blomman lever ännu Ulla-Britta *ler*

Vi hade inte köpt någon frukost till stugan för vi hade hört att man kunde köpa "FRUKOSTPÅSE" på hundutställningen!

Jag säger bara det..............................!!!!!!!! Alla hundutställningsarrangörer TA EFTER Gotlands Frukostpåse, den var guldvärd!! Jag trodde i min enfald att det skulle röra sig om en torr mackan som redan var bredd och något litet till, men ack så fel jag hade!

I Frukostpåsen fanns:
2 smörgåsar av typ fralla fat mörkt bröd med fibrer i- FÄRSKT!!!
2 ost skivor
1 marmeladask
1 liten kaviartub
2 små smöraskar
1 juice- 2dl ca
1 liten mjölktetra
därefter fick du hämta nybryggt på termos te eller kaffe

Jag kan tala om att det var färskt, gott och mättande och man höll sig på detta hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0