Kärt barn har många namn

2008-09-24 @ 14:59:26
Stugan var och är som en dröm i mina ögon!!! När jag mötte stugans syn så blev jag kär på en gång

  Stugan var enkel som en sommarstuga skall vara med endast kallt rinnande vatten, ute dass och dusch utomhus, men stugan var så där pittoreskt söt, naggande god.

Stugan var söt,liten och ändå enkel, men så underbart bedårande!!!
Hade jag ägt denna stuga kan jag säga så hade jag alltid bott på Gotland, för jag hade nog aldrig kunnat slita mig därifrån.

   
 Förstår Ni nu att vi hade himmelriket i denna stuga, tyvärr så var vi inte där så mycket eftersom vi var på utställningen och hälsade på Ulla-Britta och Rolf och vi var på stranden och gick omkring!!!!

Allt gick i rosa, grönt och vitt med rosor på av olika slag och rosa pelagonier, rosa petunior, jag log hela tiden och Tomas frågade varför jag gick omkring med ett brett smilband på munnen. Jag sa: Det är så vackert här!!!

Man fick aldrig nog av att titta på dom vackra sakerna runt om på tomten eller i huset, allt var vackert!!!

Jag vill säga TUSEN TACK Eva för lånet av stugan, det var guld värt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0