Superfina valpar!

2009-04-21 @ 08:21:47
Igår fick jag bilder av Anna- kennel Goya och som även har pappan (Pixel)  till valparna! Tusen Tack för bilderna!

Jag blev så himla glad och rörd av bilderna, det var precis så jag hade önskat att valparna skulle se ut när jag föreslog hanen Pixel åt Lilian som äger Iris- mamman till valparna.

Att sedan Lilian gjorde som jag önskade blev min lycka!!! Gisses vad jag är glad åt denna kullen!

Tanken med denna kullen var ju att spara dom linjerna som finna bakom Ruel's A-kull där George och Amanda kommer ifrån. Det finns inte så många hundar kvar från dessa linjer och man vill ju spara sådana linjer.

Här finns det jaktlust och arbetsmotor i valparna och dom har blivit omhändertagna på bästa sätt av Lilian, sedan har Anna på knl Goya och jag lite grann backat upp och stöttat gm telefonlinjen.
Nu har ju även Anna varit där och sett valparna och dom var så himla fina! Gud vad rörd jag blir!!

Önskar verkligen att jag hade haft en plats här hemma för Pentax, min goa lilla gosse. Hoppas han kommer när oss så man kan titta på honom:)

Jag vill verkligen rikta mitt varma TACK till Lilian med Iris som gjorde detta möjligt och sedan även Anna på knl Goya för våra pratstunder och för bilderna, samt till Pixel som också gjorde detta möjligt!!

Gå gärna in på vår hemsida och titta på valparna där!
Lord Caalveert's kennel

Gå sedan in på valpsidan för att se valparna:)

Här är Pentax.
 Hoppas innerligt att bra människor köper dessa 3 hanvalpar som är till Salu där utställning och även andra aktiviteter.

Kram och Tack!

Kommentarer
Postat av: mickis

Vilken liten sötnos :) En tjusig herre ;)

2009-04-21 @ 17:52:59
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för igår. Vad glada barnbarnen blev när jag berättade om bordet. - Då farmor kan du o jag fika ute. Gulligt va. Ses//Lisa

2009-04-22 @ 18:52:18
Postat av: Gazton

Vilken söt liten skitunge, hoppas ni får tag på bra ägare. Alltid en pärs tycker matte.

2009-04-24 @ 00:48:29
URL: http://gaztons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0