Baloo 12år!!

2009-08-19 @ 07:42:10
Baloo föddes i H-kullen och är nu alltså 12år gammal.

Han har ett underbart hem och vi är så tacksamma för att dom tar så väl hand om honom!!
Han är ju nerklippt totalt, men det kan faktiskt vara skönt för en 12år så slipper han friseras vid denna ålder :)

Jag fick några bilder som jag vill visa Er och Baloo är så himla lik sin mamma och mormor :) Vår gamla Maja är så strark nedärvare och lämnar väldigt barn efter sig som nästan ser ut som hon eller har beteende som hon hade:)) Det värmer extra gott i hjärtat att Maja lever kvar i sina barn, barnbarn och barnbarns barn!!!

 Det är härligt att se hur en 12årig gammal hund är fortfarande still going strong:)
Husse och Matte är flitiga att aktivera Baloo och kanske är det därför som han håller så långt upp i åldern!

 Att springa i sand eller grustag är ju jättejobbigt, men Baloo verkar ge ändå fullt ös :)



Visst är denna bilder superbra!! Den säger allt!! Baloo badar!!


Tusen Tack för bilderna på Baloo så jag kunde se och även dela med mig hur underbart Baloo har det i sin höga ålder som han nu har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0