Dags igen!

2009-08-19 @ 09:38:50
Ja då var det dag igen att börja jobba!!

Jobbar inatt och imorgon natt!

Dottern har börjat skolan igår och fick en hel del papper med sig hem, både att skriva under och vissa uppgifter att sätta upp på anslagstavlan och på skåpsdörren.

Dottern har börjat i 3:e klass vilket betyder att man går två dagar längre i skolan och det är måndagar och onsdag då hon går till 14.20 och bussen går inte från skolan förrän kl.15.00 så det blir långa dagar för henne.

Dessutom så har ridskolan börjat också, vilket jag nästan höll på att glömma i måndags, men jag kom ihåg det 1 timme innan vi skulle åka. Tur för mig!!!

Nu framöver på måndagar när det blir ridning så kommer dotterns ridtid att bli ihopslagen med tiden efter eftersom det är så några i varje grupp vilket blir 17.10 som hon rider istället på vilket passar bättre nu när schemat blev längre på måndagar, så allt löser sig så småningom *ler stort*

Nu är det bara att köra på för fullt!!!

Kommentarer
Postat av: Eva Eriksson

TACK ja dom är verkligen jätte fina och försekommna och rör sig redan massor i lådan..... mamma kan inte komma obemärkt ner i lådan nu....dom är bara 2 veckor!!!! och så rörliga jätte skoj och så roligt att se dom, kan sitta och titta i timmar på dom.....

ja det finns valpar kvar att tinga ;)(flörtgubbe )men 1 beställd , 2 har visat sitt intresse och tiken ska jag behålla själv.... bara 2 hannar kvar kanske.....att förmedla.... och det är 6 veckor kvar innan dom får flytta och då får jag njuta av att ta hand om dom :)/ EVA

2009-08-22 @ 07:27:26
URL: http://www.bor-i-nast.se
Postat av: Pernilla

Klart du ska få min mail. Nu blev jag väldigt nyfiken.

/P

2009-08-23 @ 21:52:00
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0