Knatte

2009-08-19 @ 09:33:31
Knatte har nu bott hos sin nya ägare i över en vecka och jag saknar honom varje dag även om jag vet att han har det alldeles underbart!!

Spelar ingen roll att ens hundar har det bra hos sina ägare, men var tanken tänkt att behålla honom från början så är det svårare att släppa taget!!
Jag älskar Knatte för den hund han är och han njuter nu inte alls så långt bort från oss en underbart liv!! Knatte går knappt en meter från sin nya ägare vilket är ett gott tecken, men jag saknar honom i massor!!!

Min älskade plutt!

 En springer spaniel kräver en hel del pälsvård och även en hel del motion och när min kropp inte klarar detta längre med allt för många hundar, så måste man göra livet bättre för sina älskade djur.
Hur hårt det än är mot en själv, men man får inte vara egoistisk i detta läget även om det är väldigt lätt att bli, men som sagt dom hundarna jag har blivit tvungen att placera ut har det underbart och så har även våra valpköpare tagit väl hand om sina hundar genom åren!!!

Vi är så Tacksamma att våra valpköpare tar hand om sina hundar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0