1/4 del

2009-02-24 @ 21:23:50
Idag har jag ätit endast en 1/4del semla!!
Jag spar till imorgon, kände mig inte riktigt sugen ikväll men det är ju semeldagen!!!

 Oftast vill jag äta semlan med varm mjölk som en lunch, dock inte så nyttigt, men ack så himla god *ler*

Idag tog jag semlan som den var bara till kaffet!

Nu blir det...........................

 God Natt!!

På återhörande kanske till helgen, vi får se efter besök och två arbetspass nätter nu på onsdag, torsdag och sedan jobbar jag ju söndag kväll.
Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: mickis

Jag köte oxå semlor igår.. Främs´t till sonen som är sugen på det mesta... Men han hade ätit 2!!st semlor som efterrätt i skolan så han var "mätt"... Dottern va inte sugen & inte jag heller.. maken var hemma sent.. så jag har kvar min semla tills idag & kan njuta av den..



ha en fin dag!

kram

2009-02-25 @ 07:59:19
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0