En fylld vecka kommer

2009-02-18 @ 18:49:25
Här hemma händer det inte så mycket, mer än att Syskona var till sin stora syster i stan när jag låg och sov efter att jobba natt.

Nu har jag jobbat 2 nätter och är ledig resten av veckan, uppskattas *ler*
Har bett om att få prata med chefen där jag jobbar nu. Lite skrajsen är man allt *ler*

Nästa vecka så fyller sonen år , sambon fyller också (fast han säger att han inte fyller, fast vi gratulerar honom ändå för vi älskar honom), dessutom skall jag på en minnesstund för min mormor som har dött och jag skall till Neurologen också, så det blir en välfylld vecka *ler*

Dom trevliga sakerna gillar man ju, men inte det tråkiga, men jag vill hedra min mormor ändå.

Förövrigt så händer inget här vad gäller hundarna, inga utställningar är planerade och inga valpkullar heller, men det finns andra planer som snart kommer att uppdateras *ler stort* Fast det lär dröja ca 2 veckor innan den informationen kommer *ler stort*

Så länge så säger jag

Trevlig fika och Tv stund till Er alla!! Och även mystund med hunden också förståss, men det var redan inräknad, sådant är alltid så självklart för mig *ler*

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jo, gissningen stämmer ;) fast mannen vet inget bestämt än ;)

Hmm...om två veckor? En "pappis-valp"? hahaha...e man nyfiken så är man ;) Gissar på ny hund iaf ;)

Kram

2009-02-19 @ 12:57:43
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: Sussie, igen!

Jamen fy va jag är nyfiken av mig! Får nog skärpa till mig ;) Men man har väl inget val förstås...

Kramis

2009-02-19 @ 19:18:34
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0