Förvirrat och Ett skratt för länger livet!

2009-02-25 @ 18:48:48
Ja, jag måste säga att jag skrattade hjärtligt idag!!

Fattar inte att jag blev så förvirrad eller varför jag trodde att vi redan hade passerat den 28/2???!!

I alla fall så såg jag idag på almanackan att vi var på den 25/2 och hade inte alls passerat den 28/2, tur att man sköter sig till visso *skratt*

I alla fall varför jag tjatar om den 28/2 är den dagen då Hans och Greta fyller 2år och inte som jag sagt tidigare!!!
GRATTIS än en gång till V-kullen!! I förskott denna gången!! Ja, gisses vad jag skrattade för mig själv!!!!

Men Ett Skratt för länger Livet säger dom, så det är väl något gott då *skratt skratt*

Nu är det fika och sedan till jobbet!

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Gazton

Hm! Du var före din tid du...Matte brukar oftast vara efter sin tid.

2009-02-26 @ 00:21:37
URL: http://gaztons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0