Glädjer mig fortfarande

2009-02-21 @ 19:31:23
Det glädjer mig fortfarande att vår dotter och hennes kille var här med sina hundar.
Den ena av dom Betty skulle friseras också, och hon blev jättefin!!!

Vi fikade, pratade, rastade hundar, friseringen för deras del, då passade jag på att dammsuga! Därefter mera pratstund och senare tog vi lunch, till allas glädje *ler*

Senare på eftermiddagen kom min kära sambo hem och fikade med oss en stund igen för senare vid 16tiden så åkte dottern och mågen med deras hundar hem.

Jag blev så glad av att dom bara dök upp så där bara!! Det värmer fortfarande!!

Nu har vi ätit kvällsmat och snart blir det melodifestivalen, vet inte om jag skall titta, jag blir ju så himla upprörd. Det är nog kanske inget för mig längre, men den minsta dottern vill ju så gärna att man sitter brevid och håller sällskap *ler*

 Kanske inte riktigt så här såg man väl ut vid städningen, men nästan och fint blev det på golven.
 Vi får se om det är någon som somnar framför TV ikväll, sambon som jagat i 22 graders kyla som blev bättre under dagen, men det blev väldigt många timmar ute och det tar ju musten ur en när man kommer in i värmen.

Eller jag som sov så dåligt, men inte vill man somna framför TV'n *suck*

Jag har ju en förmåga att kunna slappna av och somnar lätt om jag behöver detta, så vi får se, hur många som är vakna ikväll *skratt*

Kommentarer
Postat av: mickis

Självlart är det roligt när dottern kommer på besök & stannar så länge.. Förstår som mamma hur skönt det kan kännas...



Vem somnade till festivalen?

Kram

2009-02-22 @ 09:39:10
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0