Igår Alla Hjärtans Dag!!!

2009-02-15 @ 18:53:36
Igår hade vi det underbart, så spartanskt och så super trevligt, tills kvällen kom!!

Dagen började med att husse i huset åkte och jagade och jag tog hand om hundarna, fåglarna ute och katterna. Därefter vaknade dom övriga i huset.

Solen värmde så skönt från klarblå himmel på dagen!!!
Vi njöt i fulla drag!!!
 Så klart vi var ute och passade på att njuta av solen!

 Så vackra istappar från hustaket!

 Så härligt gott!
  
 Hundarna njöt av solen dom också och sedan kom ju husse hem!! Till deras stora glädje!!
Husse hade inte ätit upp all sin matsäck ute i skogen, så det blev lite fika för honom hemma också *ler* Och vad sitter inte spaniels om inte precis nedanför där maten finns och tigger så klart *ler*
 Och så klart så får hundarna en bit av husses macka, han gör alltid så, offrar lite från sig för hundarna!! Han är så hilma go min kära sambo *ler*

Sonen kom på idéen att vi skulle en sådan dag som denna, åka in och äta på resturang. Huxflux så gjorde vi detta på eftermiddagen!

Sedan skulle vi åka hem och då träffade vi på barnens kusin som satt också där på samma resturang och åt med sin nya kille! Trevligt att råkas!!

Sedan bar det av hemåt och alla var vi nöjda för dagen!

Då kom Melodifestivalen som dottern ville se. Okej, vi tittade,fast jag är inte en super fan av detta, även om det är kult att se, men denna gången fick jag nog högt blodtryck tror jag.

Som vanligt så hoppades jag på fel låt som skulle få gå till finalen på en gång *grr*
Rockbandet Heat - låten var bra, men kan man inte klä på sig en skjorta??? Måste temat hårdrock betonas med nakna överkroppar???? Är jag för gammal som hakar upp mig på sådant?! Nä, det måste finnas vett och etikett någonstans, annar tappar vi ju greppet totalt?!

Och den personen, vem det nu var i kameran som särade på benen med trasiga jeans i grenen, då kan man väl dra ihop benen??!
Eller på slutet han med trikåerna som måste ta sig på------ peterniklas mitt i sändningen!!!
Tänk om vi kvinnor skulle göra något sådant, vilka skriverier det skulle bli!!!

Nä, det är nog jag osm är för gammal för sådant här!! Men Lillie och Sussie kommer jag ihåg, dom var ju hemma hos oss och Anki.Bagger när vi sålde en hund. Dom var lika jordnära då som nu tycker jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0