Överraskad

2009-02-21 @ 09:53:19
Här var man uppe med tuppen!!
Sovit jätte dåligt då vår dotter kom och låg i våran säng, själv blev jag utan täcke flera gånger under natten och vaknade!!

Sambon har åkt iväg för länge sedan och jagat och eftersom hundarna älskar att åka ut och gärna med husse, så låter dom med vissa gnissel ljud eller piper vilket väcker som övriga i huset!!

 Ja , det här är väl jag imorse. Det kanske blir bättre under dagen *ler*
 Och min kära sambo går i skogen nu, det var tidigt imorse när han åkte och jag gick upp, så var det  minus 19,8 grader ute!!!!! Fattar inte hur man vill jaga då när det är så himla kallt ute!!
Han lär väl vara fryssen då kan jag tänka mig när han kommer hem.

Nu börjar det bli dags för fika!

Blev glatt överraskad för nu kom dottern och Micke, mågen med hundarna!

Kommentarer
Postat av: mickis

åhhh vad mysigt då får du sällskap till fikat...

Bor ni inärheten av varandra?



Ha en fin kväll!

2009-02-21 @ 10:47:29
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0