Rapporter och en snöig kärra

2009-02-19 @ 22:28:08
 Dagen har varit lugn och bra på alla sätt *ler*

Fått rapport om Greta att hon har ett underbart liv!!  Greta får vara väldigt nära, sitta när och gärna med nosen i ansiktet för att visa sitt kärleksfulla sätt som Greta kan göra!
Greta bär gärna och ofta på sina leksaker och även husses strumpor, men biter inte sönder dom *ler* Tur det för annars kommer väl räkningen snart *skratt*
Långa promenader får Greta, men hon lyckas aldrig bli trött utan kommer gladeligen med en av hennes leksaker till sina familjemedlemmar. Något som hon också gillar är att väcka den yngste sonen på morgonen, att hoppa upp i sängen och slicka den dödströtta ynglingen så att det blir fart, är så himla roligt tycker Greta. Det tyckte även sonen, dom första dagarna, men nu så vill sonen att dörren skall vara stängd och endast knacka för väckning, alltså ingen Greta där inne på morgonen *skratt*
Jätte kul att få information! Tack Ann!

Även rapport om Kajsa operation, får jag ofta om att allt går bra, vilket jag uppskattar! Även om Signe som använder snoken som en dammsugare *ler* Hon missar ingenting på marken, vill gärna använda näsan och har en stor kapacitet av jaktlust och mycket motor *ler* Den söta gullungen *skratt*

Imorgon blir det stadsbesök, banken- för jag vill ha mina pengar, present för sonen fyller år och sedan skall jag beställa tårta som jag hämtar på måndag. Dotter skall köras till kompisen på morgonen och pappa i huset hämtar dottern vid hemfärd efter jobbet.

Sonen håller ställningarna här hemma med hundarna och katterna.

Min pappa ringde idag och bad om släpkärran till imorgon och jag sa att jag hade endast körkort för bil och att detta inte ingick med att köra släpkärra i mitt körkort *skratt* Min pappa är av den modellen att har man skaffat sig körkort kall man kunna hantera alla fordon och tillbehör som har B i sitt körkort, kanske det är rätt, men han förstod mig och lät min kära sambo ta kärran istället vilket jag är tacksam för *ler*

Vi. sambon, sonen och jag fick gå ut till kärran för att skotta fram den från snön och dessutom så skottade vi bort all snö som låg i flaket också. Men nu är detta gjort, så nu är det bara att köra in kärran till stan *ler*
Skönt att vi hjälptes åt efter kärran var nästa fastfrusen i backen *ler*

Nu är det snart läggdags!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hahaha...ja nu blev jag ju mycket klokare ;))

Bara att vänta då...

Kram

2009-02-19 @ 23:26:02
URL: http://www.kenneltwix.se
Postat av: Gazton

Våran lillmatte gillar inte heller att bli väckt av oss på morgonen, kan i och för sig bero på att hon inte vill bli totalt manglad =).

2009-02-20 @ 00:49:51
URL: http://gaztons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0