Trevligt besök

2009-02-13 @ 16:48:40
Igår hade vi trevligt besök av vår dotter Cecilia och hennes sambo Micke med deras underbara hundar!!

Det är alltid lika kul och uppskattat när dom kommer på besök!!

 Saga så söt!
 Betty den charmige *ler*

Och som alltid så blir hundarna jätteglada, för "morfar" Tomas pussar extra på dom och dom får alltid något gott *ler*
Det är ömsesidig kärlek mellan dessa Saga, Betty och Tomas. Vi andra kommer lite i skymundan *ler*

Men det bjuder vi på *ler*

Snart blir det mat och det är inte jag som har lagat maten!
Nej, jag har fått mat för mitt support och stöd.

Jag sa att jag inte behövde sådant, men personen ville så gärna ge för sin uppskattning. Så visst är jag jätteglad för detta *ler stort*

 Så här kommer En ros till Er alla.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej Tina :)

Ska du inte ha en liten tibbe då? Då kan du ju hänga med i vårt härliga gäng! Tibben e ju en sån härligt hund...eller blir det en pappis kanske framöver ;)

Ha en trevlig fortsättning på helgen!

Kram Sussie

2009-02-13 @ 22:13:51
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: Sussie

Glömde en sak!

Har Cecilia ställt Saga nåt? Tycker att hon ser fin ut :)

2009-02-13 @ 22:15:10
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: IB Henriksen

Hejsan



Tack för rosen..trots att jag såg den först idag söndag så hade den ej visnat (smile)

Sofie och jag simmade igår..pust.. men jag drunknade inte..flyter väl på fettkuddarna..

Sofie tog min plats på madrassen inatt hos Kajsa..hon fick knappt sova en blund för öket Kajsa..hon satt och pep hela natten efter..gissa? mamma förståss..gav upp 6.30 och ropade upp henne till hela flocken..gissa en som blev glad..Sofie för då unde hon sova ett par timmar och Kajsa.. veterinären gav ju ok i fredags för trappor efter op..men jag skall sova till onsdag på madrass för säkerhets skull..

muggat i oss varsin semla..får väl simma en min eller så.. hoppas smörgåstårtan var god..



Kram

2009-02-15 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0