Jag borde.......

2009-01-08 @ 20:02:14
Jag borde lägga in nya bilder från våran promenad eller andra bilder på hundarna och så, men jag hinner inte.

Dagarna går fort, jobbar och kvällarna går ännu fortare eftersom då skall man hinna med så mycket innan man går och lägger sig.

Våra hundar och katter mår bra annars, allt går sin gilla gång här hemma förutom att jag är borta nu om dagarna eftersom jag håller på att skolas in i mitt nya jobb. Nästa vecka blir det kvällstur och dagsturer, 4 arbetspass, må-torsdag och efter detta blir det bara nätter.

På helgerna sitter jag inte gärna framför datorn, utan umgås hellre med familjen och går ut med hundarna i skogen. Så Ni som vill se lite nytt här får hållas till tåls, så återkommer jag inom kort igen när jag kan sitta och greja med bilderna så dom blir mindre till storleken så att Ni kan titta på dom*ler*

Synes inom kort *ler*

Kommentarer
Postat av: Sanna

God fortsättning på det nya året!!



Spännande med nytt jobb, fast jag förstår att det är ovant att gå dagturer nu när du är van natten;-) Men det är ju jättebra att de satsar på en bra inlärningsperiod så man känner sig trygg inför det nya!!



Har kollat på alla bilder du lagt in, så härliga och er skog ser underbar ut!! Så fin Bullen ser ut på fotona du fått från ägarna!!



Det är underbart att bara kliva rakt ut i skogen precis som du skriver, låta hundarna springa lösa och rusa av sig som de vill. En lycka att se DERAS lycka tycker jag:-) Vi har varit mycket i skogen sista tiden, det har ju varit härligt även om vissa dagar varit lite väl kalla.... Men det är värre nu när det börjat slaska igen:-( Hellre lite kallare, med rent ute (och inne) och inte så halkigt tycker jag. Idag gick jag på långtur med hundarna kopplade och var livrädd att dra på mig benbrott eller dylikt... Vore just snyggt när jag är ensam om skötseln och motioneringen av de fyrbenta liksom!!

Ikväll har vi myskväll med pizza, godispåse och Let´s Dance och det är såå skönt att "bara vara" och gå o skrota i mysbrallor:-) Sista chansen att njuta av julbelysningen här i fönstren också för på söndag åker det ner i lådorna igen...

Ha en skön helg och det ska bli kul att se nya foton framöver när du får tid att lägga in dem!!

Kram

Sanna o hundar

2009-01-09 @ 21:54:05
URL: http://web.comhem.se/~u56700985/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0