Lite av ...

2009-01-25 @ 21:14:33
Lite av en slappar dag faktiskt!!!

Idag har vi tagit det lugnt här hemma, katterna, hundarna och vi- 4 i familjen.

Oskar åkte in och tittade på en lägenhetsvisning mitt på dagen, hade han haft pengar så hade han köpt den direkt. Han blev liksom förälskad i lägenheten, för dess form, yta och placering i stan. Allt det han önskade sig fanns nästan i lägenheten. Efteråt när han kom hem så pratade vi länge på bostaden *ler*

Vad som är viktigast här i livet, en snygg lägenhet och kanske inte så mycket mera eller en mindre snygg lägenhet och kunna göra mera saker. Vi prioriterar olika saker här i livet- alla människor.

Och det är ju tur det, för det skapar olika saker, typer till allt för att kunna ge oss alla det vi vill ha.
Det blev djupt det där, men jag håller med om detta.

Tomas och jag har roat oss med att länsa på papper som man så gärna spar!! Suck!
Jag hade flera pärmar med papper på hundar, ögonlysningspapper- kvitton och mycket mer där till som dagisavgifter från 2002 när minsta dotter gick på dagis, blev lite nostalgisk, fast pappren åkte i sopnedkastet- soptunnan.

Så nu har jag mera plats här i hyllorna för pärmar och flera pärmar är nu tomma för att fyllas *skratt*
Ja, jag vet jag har en pärm för varje hund och jag har papper i noga ordning om det skulle vara så, jag gillar ordning *ler*

Jag har mailat lite med folk och imorgon får jag besök av Greta som har tydligen tjockat på sig, vi får se om det är så *skr

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härligt med en slapparsöndag!

Jo du, i Pumas päls fejas det en del ska du veta. Kan inte fatta att jag tycker det är så roligt.

/P

2009-01-25 @ 22:10:54
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0