Igen!

2009-07-02 @ 04:33:58
Nu skriver jag igen från jobbet, men jag har faktiskt fått igång datorn där hemma :))

Jag ringde igår först till Telia som efter 17 minuters väntan fick höra att det var kontakt mellan dom och min router så där var det inget fel. Innan jag hade kommit fram till en mänsklig röst så var det bara digitaliserad röst och tryck knappandet som gällde, vilket blev 4 omgångar tills man knappat rätt!!!

Hopplöst säger jag bara Telia!!!

Så jag blev inte hjälpt av Telia, då fick jag ringa till min routers tillverkare och där fick jag hjälp efter lite knix och trix!!
Det var något med DNS och en konflikt mellan detta och min brandvägg enligt den tekniska supporten, dessvärre har jag ingen branvägg via Windows. Killen trodde jag var helt tappad bakom en vagn, men lite kan jag om datorer men inte allt kan jag säga och jag lär mig varje dag:))

Hade tänkt uppdatera här lite men tiden hinns inte med före helgen, så det få blir efter i stället:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0