Att göra?!

2009-06-04 @ 08:42:59
Ja idag är det den sista dagen av förberedelse inför barnens studen imorgon *ler stort*
Fast visst är man rörd av att dom har blivit stora, som om det vore en nyhet vilket det inte är men det är något visst med studenten!!

Jag kom ihåg min student som den var igår, fast det är väldigt länge sedan *ler*

Antar att man kanske fäller en tår av lycka för barnens skull att dom har äntligen slutat att plugga och dom slipper allt vad skola heter och kan nu rikta in sig på arbete istället! Tyvärr i dessa tider när det rä svårare, men jag tror någonstans att det löser sig med arbete för dom!!!
Fäller kanske en tår också för att det är så vackert med fina kläder och med allt som hör därtill, men också för att dom är stora nu och tiden har liksom rasat iväg!!!

Jag är rörd över att våra barn tar studenten imorgon!!

Så nu är det lite att fixa inför morgondagen *ler stort*

Gud vad känslig man är som morsa/ mamma men så konstigt är det inte, man har väl moderkänslor kvar även när barnen har blivit stora!!!

Kankse jag skriver något mera i bloggen ikväll annars  blir det inte förrän kanske i nästa vecka!!

Kommentarer
Postat av: Gazton

Va fuskigt min lillmatte går inte ut förrän den 12:e, då slutar hon 9:an.

Matte säger att man är alltid mamma hur gammal än barnen är, och lika fjollig är ni ju också =)

2009-06-04 @ 23:39:56
URL: http://gaztons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0