Träffas och tid

2009-06-28 @ 01:46:01
Ja, som sagt så fungerar inte allt korrekt med det nya ADSL, router och modem så att säga korrekt. Ja, visst fungerar det, men som ofta så får vi starta om ADSL genom att stänga av detta och börja med att starta om datorn på nytt. Ganska hopplöst kan jag säga:((

I alla fall så jobbar jag nu natt och även söndagnatt som nu dagen har blivit till redan!

Hundarna mår bra och även vi gör det.

Vi "hade" en barnpool som Alice älskade, men så kom dom stora hundarna vilket var pojkarna och gärna Arne som älskar att hoppa ner i barnpoolen och plaska så då gick den sönder. Har tagit flera bilder på poolbadandet, men har liksom inte fått tid till att sitta vid datorn nu i det vackra vädret:)

Det är så mycket man vill göra när det är fint ute!! Vi njuter i fulla drag i solen och i skuggan!! Hundarna springer på tomten och vi finns till hands, det äts melon för så väl oss som för hundarna :))

Jag skall väl ge mig på trimning också så småningom på hundarna, men det får vi se när det blir!

En del av Er träffar jag på Facebook, vilket är en väldigt bra site för *alla* människor, har träffat en hel del uppfödare inom olika raser som Tibetansk Spaniel, Phaléne, Papillon, Engelsk Springer Spaniel och en hel del andra också så som läkare, sköterskor och domare, vilket är väldigt trevligt att träffas på detta viset!

Det blir full aktivitet även nästa vecka!

Vi får se när jag har tid att skriva här igen om det blir i veckan eller veckan därpå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0