En film att se och undra vad vi gör mot våra älsklingar-hundarna

2009-03-30 @ 15:05:30
Jag fick idag veta en länk som visar en hel del om hundar och dess avel!!

Jag kan säga att jag greps av sorg och ledsamhet över hur vi gör mot våra hundar, som vi älskar så mycket!!
Hur kan detta få fortgå???

Hoppas alla tänker till!!!

 Filmen kan ses fram till den 5 april därefter upphör man att visa filmen från SVT play.

Så snälla sprid detta vidare till alla Ni känner så att alla får möjligheten att se filmen för den som inte såg den igår.

Kram Tina

Kommentarer
Postat av: dotter cecilia

ja, visst va den gripande!!! Man undrar ju hur folk(vissa) tänker?!



Absolut bra att sprida vidare, både inom uppfödare men oxå till dom som bara har familjehund.

2009-03-30 @ 15:21:32
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Lisa

Har oxå kollat. Då har jag inte så fel i mitt tänk. Men även uppfödare och domare i Sverige blundar. Premierar det extrema. Ser bara på "min" ras hur stor ch tung showvarianten är i gemförelse med working el dualpurpose. Ses på jobbet//Lisa

2009-03-30 @ 20:59:44
Postat av: Gazton

Matte missade på tv:n, men kollade här på nätet istället. Fattar inte att det kan vara ok att avla som dom gör, här i Sverige har vi ju mycket hårdare regler och krav.

2009-04-01 @ 16:32:26
URL: http://gaztons,wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0