Överseende en tid

2009-03-16 @ 09:11:05
Ni får ha överseende med att bloggen inte uppdateras så ofta som jag skulle vilja, men det finns orsaker till detta *ler*

Samtidigt så går mina krafter åt till att ordna om mitt jobb, framtiden!!!
Imorgon skall jag till beteendevetaren, få se hur det går. Detta för att jag sonika skall acceptera min liv med fibromyalgi, vilket jag har väldigt svårt för kan jag säga.

Eftermiddagen imorgon skall jag prata med läkaren och på onsdag skall jag bort.
Jobbar natt på torsdagen och fredagen.

Ikväll så skall dottern rida som vanligt och som alltid följer jag med.
Roligt med hästar *ler* Önskar jag kunde rida igen, det är så himla mysigt *ler*

Hundarna här hemma har fullt upp och lekar tillfullo, där emellan så tar vi det lugnt!

I lördags så fick vi besök av vår äldsta dotter Cecilia med sin kille Micke och deras två hundar *ler stort* Matilda hade namnsdag som vi firar lite lätt så där, mest bara på skoj.

I onsdags som var så ögonlyste jag Knatte igen och Cecilias hund Saga- dvärgpinchern ögonlystes också. Det gick utmärkt!

Igår söndag så åkte jag in till akuten och träffade mina arbetskamrater och tog blogprov, därefter så åkte vi- Tomas, Matilda och jag till svärmor för en fika i det vackra vädret. Där sammanstrålade vi med äldsta dottern Cecilia, Micke och deras hundar.

Även hjälpte sonen med svenskan igår kväll, något om Nationella Prov och framförande, hur det skall inledas, avslutas och hur det hela vara sammanhållet. Hur himla invecklat som helst, men vi har gjort ett försök och butlern här hemma var igår min kära sambo Tomas som fixade allt när vi satt insjunkna i böcker och papper *skratt*

Ber också om ursäkt för att jag inte har lagt in nya bilder på Iris valpar som jag fick förra söndagen, men jag jobbar på detta!!!!

Nästa vecka som kommer, alltså inte denna vecka utan nästa vecka så kommer det hända en hel del, röntgen och planeringssamtal för att kanske få löneökning *ler* Dessutom så jobbar jag 2 nätter  på detta.

På återhörande!

Tack för allt vad Ni skriver i bloggen, uppskattas verkligen väldigt mycket!!!
Jag kommer förhoppningsvis gå en blogg promenad till ER alla när allt kanske har lugnat sig här hemma med mitt jobb och framtid.

Kram till Er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0