Dom finns där på kvällarna

2009-05-04 @ 12:19:51
Varje gång jag skall åka till jobbet och åker på vår lilla väg eller när jag är på väg hem ifrån jobbet så finns dom där!

Alla djuren från skogen *ler* Hararna, fåglarna som fasan och ett antal rådjur som går i trädgårdarna. Dom är väldigt nära inpå vår tomt.

Dock är inte den bilden tagen på vår tomt utan en bit bort, en grannes tomt.

 På just denna tomten så växer det även gullvivor som jag älskar!!

 Visst är dom vackra Rådjuren! Bocken med sina horn så ståtlig!

Dessa ser man varje gång man passerar på vägen så där i kvällsolen och skymningen. Ljuvligt tycker jag att det är med att ha djur så när inpå sig!

Kommentarer
Postat av: Gazton

Matte är likadan, hon älskar dom dära... å älgar tycker hon är kanon tjusiga... Då blir hon lyrisk.

2009-05-06 @ 01:35:26
URL: http://gaztons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0