En rapport

2009-11-04 @ 10:32:31
Fick igår en rapport om läger av valparna och alla mår bra!

Valparna har blivit lite mera vilda och tar sig för mera så nu börjar Bessie att ledsna på de små när valparna är som vildast :)

Fick också en bild på den Stora hanen och bilden var tagen som Ni ser den 20okt alltså yngre nu:)

 Så söt han är den "lille" rackarn där han ligger på lillmattes arm ;)

Vi får se om vi kan komma över något mera under denna vecka, eller hur det nu blir!
För jag kommer nu att vara borta måndag- fredag hela dagarna i 3 veckor för Rehabilitering så då har man bara lördagen och söndagen ledig.

Jag antar att jag kommer vara mör så jag är jätteglad för att Carina sänder mig bilder och rapporterar över hur läget är med valparna, fast man vill ju vara där själv och *nussa* på det små valparna som nu är antagligen betydligt större än sist jag såg dom live eftersom BEssie har ju *grädde* i sin mjölk!

Tusen Tack Carina för bilden och rapporten på mobilen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0