Grynet

2009-11-05 @ 19:51:25
Grynet är en jaktkatt och jagar ofta. Hon är liten till storleken och vikten, men är tuff i sin attityd och har pondus som få! Hon har en stor personlighet och en utstålning!

Leker gärna med dom mindre hundarna, för det tycker hon är kul *ler*

På natten/ kvällen så lägger sig Grynet på min sida av sängen och ligger där tills jag kommer. När jag så kommer till sängen för att lägga mig så hoppar Grynet ner från sängen för att senare komma tillbaka. Känns som hon gör sitt sista nattpink i lådan för att sedan komma till mig igen.

Då lägger sig GRynet på min arm och spinner och där ligger hon still tills jag har somnat vilket går fort när man har en katt som spinner i örat *ler stort*
Därefter lägger hon sig vid mina fötter och ligger där hela natten. Skulle jag vakna på natten vilka jag gör ofta så kommer Grynet igen och lägger sig på armen, som att hon vill få mig att sova!!!

Min älskade Grynet!!!

 Grynet rider häst *skratt*
Grynet är av den typen som vill gärna vara med där det händer något och hon vill inte missa något *ler*

 Sedan leker man tagare, Grynet och Alice :)

  Vår söta goa katt Grynet!!

 Därefter blir man väldigt trött och sträcker ut sig i soffan och lapar värme från braskaminen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0