Händer

2009-10-26 @ 11:54:19
Härligt med att Elda utomhus, vilket vi gjorde i lördags. Söndags så åkte jag och dottern till Bessie och valparna.
I lördags så var dottern och sambon hennes med deras hundar här på lördagen och åt mat, jätte trevligt osm alltid!!!

 

Nu skall jag sova, jobbar inatt och jobbar även på tisdagsnatt, går av på onsdag.
Jobbar igen på söndag natt och går av på måndags morgonen!

Så nästa vecka jobbar jag fredag och lördag natt och går av på söndag då det är Farsdag!!

Sedan veckan därpå den 9/11 börjar jag min Rehabilitering som skall pågå i 3 veckor, hela dagarna, må- fredag!

Så nu gäller det att njuta för fullt!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid mysigt att elda, väldigt fridfullt.

Har länkat till er på min blogg.

Ha en bra vecka kram Linda

2009-10-27 @ 12:19:08
URL: http://www.pommirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0