Överraskning

2009-10-31 @ 14:45:34
Igår på Fredagen så fick jag ett samtal x2, men jag kunde inte svara just då, fick då ett meddelande i telefonsvararen på mobilen och jag ringde upp *ler stort*

Det var min kära sambo som frågade om jag var kvar i stan och det var jag, tanken var tänkt om vi skulle luncha tillsammans men tyvärr så var jag sent ute så, det blev ingen lunch tillsammans!

Jag talade om att jag var på väg till ett snabbköp för att handla det sista innan jag skulle åka hem.
Så kom min kära sambo in på snabbköpet och överraskade mig <3 <3

Jag blev glatt överraskad till stor glädje!!
Han bjöd mig på ett kondis med Halloweenbakelse (som var supersmarrig) och kaffe! Vi två satt på kondiset och bara njöt!!!

Så härligt med överraskningar!!!
Han är underbar min kära sambo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0