Nervös

2009-09-15 @ 10:03:15
Nu är pulsen mer än hög kan jag säga!!!

Är super nervös så det gör ont i magen och pullsen slår som en hammare!
Jag skall nu strax åka till sjukhuset för Rehabilitering under fyra dagar, men jag får komma hem på kvällen!

Det kanske blir bra, men att vara patienten på sin arbetsplats, ja där jag jobbar på Gyn håller till i den vänstra korridoren, medan jag skall hålla till i den högra korridoren där Smärtcentrum håller till, men att sitta och höra på ringningar och inte svara på dom att visstas i miljön och inte göra som när man arbetar är det allra svåraste, att möta sina medarbetar kommer att gå bra det känner jag, men det läskigaste är nog vad Teamet skall säga om ens kropp!!!

Det känns så utlämnande, blottande på något sätt!!!
Jag kanske känner mer oro än vad som är befogat, men man kan aldrig ta bort en känsla man har, även om man försöker se bort den!

Vill också passa på att säga att Bullen har hittat ett hem nu och flyttar på Fredag till sin nya ägare!

Bäst att åka nu så man håller tiden!!
Det står lediga kläder skall man ha med sig, men jag åker i dom kläder jag kommer att vara i under dagen, skulle det vara fel, ja då får man väl ta med sig mera imorgon!

Gympa dojjor eller foppa dojjor, var frågan också, från min sida, men jag tar foppa tofflor idag i allafall!!!

Jag är så himla nervös att jag mår illa!

Nu åker jag! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0