Synd!

2009-09-04 @ 15:12:54
Ser att det är flera som tittar in här på bloggen, men ingen eller väldigt få skriver någon kommentar. Väldigt Synd!

På Facebook får man mera kommentarer eller Ogilla eller Gilla symbolen för något man har skivit eller bilder man visar, så där är det mer aktivitet.

Synd också att Jag inte lyckats fiska upp någon ny ägare som skulle kunna bli ägare till Bullen. En kanon hund som ägaren har motionerat, fostrat och tränat i viltspår. Här finns denna underbara hund och alla jag säger till vet ingen som är intresserad just nu eller känner ingen som är det. Tråkigt när det är så väldigt bra hund och man får så mycket gratis när man tar Bullen mot en valp.

Synd är det att jag aldrig kan avla på Alice då hennes pappa har fått PRA och det ger därmed avelsstopp på Alice. Jag vet att det finns folk där ute som redan vet om detta genom att läsa avelsdata på kennelklubben.

Några planer på valpar finns inte hos oss, vilket jag tycker är väldigt sorgligt och synd, men så är livet!
Vi har ju bara Mallow, Arne på springer spaniel sidan och sedan Alice som är phaléne och Alice kan ju heller inte gå i avel.

Synd är det också att vår lilla Grynet inte har kommit hem ännu! Grynet träffade jag igår eftermiddag senast och efter detta har jag inte sett till henne! Hon brukar alltid komma när jag ropar på henne, prasslar med skinkan eller när det regnar ute, då kommer Grynet på direkten.
Nu har jag varit ute och gått flera ggr och ropat m.m för att få Grynet att komma men inte alls! Hon har inte dykt upp ännu, så nu kommer kvällen och jag blir mer och mer orolig över vad som kan ha hänt, även fast katter är så här och har man en katt så vet man att allt kan hända när dom går ut.

Guuuud, vad jag hoppas att GRynet kommer snart hem igen!!!! Jag längtar sååååååå!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Håller tummarna för att hon dyker upp snart, hon kanske bara är på upptäcksfärd?

Kram!

2009-09-04 @ 16:36:36
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: cecilia, Micke, Saga och Betty(monstret)

håller tummar, tår å tassar för att Misan kommer hem snart.. STOR KRAM

2009-09-04 @ 18:13:21
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Eva Eriksson

såg i inlägget att din lilla phalene tik inte kund få valpar det har jag missat ? har hon varit sjuk ? himla synd ! önskar du kunde få uppleva att ha phalene valpar..... dom är så små och gulliga och nu är mina precis 4 veckor och dom busar och springer runt och är på leksakerna och dessutom är det tuffa hanar morras och man mäter krafter och kollar vem som är balla ALLAN.... ha de kramiz Eva

2009-09-05 @ 08:27:31
URL: http://www.bor-i-nast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0