Härligt

2009-12-12 @ 22:17:30
Dagen idag blev helt UNDERBAR!!!

Sambon och jag åkte till stan på morgonen, hämtade upp äldsta dottern sedan bar det av till Älvsjö mässan!

Väl på plats på "Stora Stockholm" så träffar jag på Facebooks vänner som kommer fram och säger Hej och grautlerar mig på min födelsedag!! Så underbart härligt!!!

Vi gick rasmonterarna, tittade på alla stånden med vad som fanns att handla. Vi tog det lugnt och när vi var klara för dagen så åkte vi hem.

Väl hemma blev det presenter och mat, samt tårta. Därefter kom mina föräldrar och vi hade det underbart gemensamt!

Nu skall jag gå och sova och kanske hinner jag åter berätta imorgon eller på tisdag hur det var närmare om min födelsedag.

Jag njuter fortfarande av födelsedagens sötma, inte kanske åren, men umgänget, trevligheter och så där lagom av allt!!!

TACK för en underbar dag jag fick!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0