Må så gott

2009-12-25 @ 13:40:16
Önskar Er ALLA En fortsatt Skön Jul Helg!!!

Njut av det fina och vackra, tillsammans, med familjer eller som du bäst önskar det!

Ta tillvara på stunden och umgås!!

Jag hade för ont i kroppen i tisdags eller var det onsdag den 23/12 och jag visste inte hur det skulle gå för jag skulle jobba natt. Man vill ju inte sätta sina arbets kamrater i klistret, men o andra sidan så är man heller ingen resurs om man har för ont, för då kan man inte göra sitt jobb. Jag velade hit och dit, tvekade jätte länge innan jag lyfte luren och ringde till jobbet och sjukskrev mig.

Det var tur att jag gjorde detta, för hua så ont jag hade i benen och armarna efter min test cykling i tisdag, ja nu kom jag ihåg dagarna också jippieeeee!!!

Själva Julafton så var den helt UNDERBAR med familjen, alltså våra barn och respektive, som är mitt "barn" också, vi tog det i lagom dos med allt och vi, tjejer vilade mitt på dagen, jag somnade som vanligt, vilket behövdes tydligen, eftersom min kropp är så slut!!

Då kom tomten och jag gillar inte tomten, har alltid varit skraj för det läskiga med tomten som kommer och knackar på dörren eller fönstret, så dold bakom denna ansikte/mask och man skall vara så himla artig, nej detta är inget för mig, men det gick bra!

Sedan så blev det TV titt så klart kl.15.00 och därefter matlagning och julmaten åkte fram *ler*
Vi åt, umgicks i lagom dos, skrattade och hade så himla mysigt!! Inget jäkt, ingen stress och inget spring, utan bara ta dt lugnt, njuta och vila!!!

Vi tar tid vid Julklapps öppningen och ser vad den personen får, vilket tar en väldigt tid och vi har roligt samtidigt!


Det var en UNDERBAR kväll och dag igår i slappartecken och mystecken *ler stort* med skratt!!

Idag tar vi det lugnt också, inget stress eller jäkt, aldrig i livet, bara mysa!!!!

Önskar Er en Fortsatt Mysig Julhelg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0